Reklamace, vrácení zboží, výměna

Potřebujete reklamovat, vrátit nebo vyměnit objednané zboží? U nás žádný problém :) Níže jsme pro Vás připravili podrobný postup se kterým půjde vše jako po másle :)

Kam zboží poslat:

POZOR: Balík nezasílejte na FA adresu (adresa uvedena na faktuře a objednávce).

Zasílejte na 

Hoto s.r.o.
Jiráskova 220 
Rokycany 337 01 

Pravidla a postup:

Pokud si přejete reklamovat, vrátit nebo výměnu zboží.  Pro vrácení zboží ( vrácení peněz ) zvolte formulář č.1. Pro reklamaci zboží a následnou výměnu za nový kus, zvolte prosím formulář č.2.

Zde naleznete formuláře:   - 1, OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

                                                        - 2, Reklamační List

- odstoupit od kupní smlouvy můžete do následujících 14 dnů od převzetí zboží.

- zboží můžete vrátit do následujících 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

- peníze budou vráceny na účet do následujících 14 dnů od přijetí vadné zásilky.

- zboží nesmí být poškozené nebo jevit známky použití.

- pokud bylo zboží rozbalené, tak ho prosím pořádně zabalte, ať se při přepravě neotluče.

- ke zboží přiložte kopii dokladu (faktury), reklamační list nebo odstoupení od kupní smlouvy.

- v případě výměny zboží, vyplňte formulář číslo 2.

- zboží nezasílejte na dobírku.

- Na speciální zboží „na objednávku“ se nevztahuje možnost vrácení zboží.

- pokud požadujete vrácení peněz, tak nezapomeňte připsat číslo Vašeho účtu.

- po předchozí domluvě je možné vyplatit peníze v hotovosti na provozovně.

Více informací naleznete v kolonce ,, Obchodní podmínky " odstavec 5.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení